UTKAST: Godmorgon söta läsare,

vänta ska bara packa ihop mina saker strax tillbaka ;)
 Ska bara slänga på liite smink också haha vänta ! så nu !
Idag är jag glad som en liten bomullshund, haha, nejmen glad är jag iallafall,
 om en dryg halvtimma drar vi ner till centrum,
 vi har haft det urbäst! "JSYK" (Just so you know)
 Det kommer lite bilder sen, från frisören också.
Hihi tack för alla kommentarer,
 men bara så att ni har det klart för er, videon är 3-4 år gammal.

Men vi hörs när jag kommer hem, CIAO! <3

Haha omg, kommeru ihåg julia? en asgammal design, eller`? ;S

Det här publicerades aldrig skrev det runt 10 ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kolla gärna in och kommentera bilderna på min blogg! :)

2009-07-09 @ 16:50:16
URL: http://paulinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0