Söt ;$


Godmorgon haha, vaknade kanske vid 11, men jag har inte haft tid och blogga.

Idag är det nyårsafton, och jag är sjukt glad för det, jag ska lägga all 2009 skit bakom mig.
Och 2010 ska bli ett bra år! Jag ska bara fokusera på det bra! :)

Idag ska jag ha på mig, samma outfit som på juldagen .. fast ni kanske aldrig fick se den? :o
Det är iallafall, en svart tröja och en svart kjol .. låter kanske skittrist, men det var riktigt fint.
Just det, remember Harry, som jag snackade om, han är för gullig.
Jag kom ut i köket på juldagen, hade gjort mig iordning, så ropar Hannah till mig.
- Harry thinks that you look very nice! :), Så jag kollar dit och då sitter Harry och nickar och ler mot mig, jag höll på att smälta, han är för söt!
Sen lite senare på dagen så gick jag upp, skulle hämta något med Hannah.
Så typ citerar hon Harry ba:
"Matilda looks REALLY nice!"

Lekte lite med webben nyss,




Visst är jag lite extra söt idag? :$

Hahaha, nej jag bara skojar :)

(Har inte bytt om än, och har blött hår, drf uppsatt i en bulle mitt på huvudet)

Vi ska fira nyår i Trollbäcken, med Daniel, Camilla, Philip och Oscar.
Och Daniel kommer och hämtar oss vid 15.15-15.30 ungefär.

Justdet igår, så chattade jag med Jonna.

J: Jonna M:Matilda.

J: Så hur ska du fira nyår då?
M: I trollbäcken med några, vi ska kröka sönder! :)
J: Okej.
M: M, det kommer att bli asnice, 6 tjejer med mig, och 13 killar (aa)
J: Aha okej, nice. Vart i Trollbäcken? :)<3
M: HAHAHAHAHAHAH ! JAG DREV :D <3


Jag tyckte att de var skitkul igår iaf, satt och garvade för mig själv (a)


- Någon som tycker att jag ska se ut som en pudel i håret? (a) <3

Det här kanske blev det sista inlägget 2009 .. vi får se ! :o

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha jag gick på den också, jag tänkte fan joina ;) <33

2009-12-31 @ 14:12:21
URL: http://morgonfika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0