mahahaha ..

men hello alla !

den här dagen har varit helt otrolig haha, har varit på värsta sjuka flummhumöret hela dagen.
Dom som jag var med idag kan verkligen intyga det!

Men det började med att jag gick hemifrån typ 07.15 och fick springa till bussen för den var sjukt tidig, iallafall.
Sedan tog det typ ett år för den att komma fram till Tyresö Centrum.
Men jag kom iallafall äntligen fram och mötte Amanda där, vi frös typ ihjäl när vi väntade på 873, men tillslut kom den och typ hela klassen var på redan, fick stå upp i bussen, och när vi kom fram till Gullmars sa busschaufören att vi var 20 min försenade, vilket inte var så konstigt eftersom det kändes som att vi åkte i snigelfart hela vägen och det tog typ en evighet.
Från gullmars tog vi tunnelbanan, det var sjukt roligt på tunnelbanan, sen gick vi till Medelhavs museet, det snöade som fan då!
Inne på medelhavs museet var det rätt så tråkigt (?) Guiden pratade på, man lyssnade, a.
Fast det var faktist liiiite kul och se riktiga mumier (aa)

Efter museeumet drog vi till Gamla stan, och julmarknaden där.
Skitmysigt :)

Efter marknaden var alla typ genomfrusna och blöta, så vi åkte till medborgarplatsen och alla drog någonstans och käkade,
jag, Julia, Fredde, Amanda och Linnéa drog till Taco Bar i söderhallarna, åt typ ingenting, var inte alls hungrig.

Sedan vid 12.30 slutade vi, och vi fem drog till plattan, kollade runt lite, provade en BHsak som var tajt som inihelvete.
Fredde fick inte se, han vart sur .. hhahahah.

Vi kollade runt, flummade, hade roligt.

Och nu har jag precis kommit in, :)


MAHAHAHAHAHAH! FETT GAMMAL.. AMANDAJ OCH FREDDEV. :)


Kommentarer
Postat av: amaaaaaaaanda ;O

looove coupleeeeeees ;D<3

2009-12-23 @ 17:18:01
Postat av: Anonym

hahaha, they WERE! -.- <33

2009-12-23 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0