Julafton, so what?

förlåt att inlägget innan vart på engelska, kändes som en bra idé då.
Min rubrik? - Det känns lite så faktist, visst, jul, mysigt. Men jag skiter i om det är julafton idag, för det känns inte så.
För jag sitter här i England utan vännerna, utan pojkvännen, ingen.
Bara mamma, Phil och ett par till.
Man ska spendera julen med dom man älskar, det gör jag ju, men ändå? ..
Dessutom får jag inga julklappar idag, just nu känns det som om julen är överskattad.
Jag har inte ens längtat till julafton, det brukar aldrig ske..
Jag har inte önskat mig någonting, jag har redan allt, jag är nöjd, men är ändå lite nere..
Visst, det är snö, många fina julgranar i det här huset, eget rum, massa fint skit, men det spelar ingen roll just nu, vill bara hem till mina vänner, och honom.
Men jag ska ta och rycka upp mig nu, Harry min älskade lilla kille är här nu! :D måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0