jagsadraåthelvete? (FrågaInteEns)

- Hej alla söta! :)

Är hemma hos pappa nu, och så.

Jag ska på kryssning på onsdag, i lyxhytt och så, det är typ en julklapp, så ska jag få pengar också, vet inte hur mycket, tusen kanske? ;)

Sitter just nu uppe vid teven, och kollar på och chattar med, Jennifer, Becca, Linnea, och Freddu.
Fast fredde har typ somnat, han är liksom sjuk.

Ni vet mitt pandoraarmband? Vet ni hur mycket det är värt?
Gissa!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
3100 :-


Men ha en bra .. måndagskväll så hörs vi senare, mjaou! :)


HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA !
Jag lovade ju att ni skulle få lite seriösare bilder.
Men vafaan, det är min blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0