bara jag ..?

är det bara jag som inte är överdrivet hyper glad för att det är julafton idag?
Fast jag är ju inte i Sverige heller..
Sitter just nu i mitt rum, äntligen .. själv igen.
Var tvungen att kolla på lite film med Harry, haha.
Knarkar iallafall "Watcha say - Jason DeRulo"
Amanda är nog den enda som fattar :)
Kommer ihåg i typ september eller något när Jenni ville ladda ner den låten, jag ba; palla ? typ.
Sen blev den asstor, haha.
Men jag är faktist liiiiite förväntansfull över imorgon, det måste jag erkänna. PRESENTER !
Men sen på eftermiddagen kommer sjukt många hit, palla träffa massa nya ?
Usch, man måste vara trevlig, och artig och göra allting rätt, alla är "fina, trevliga, lite småsnobbiga"
Alla har så jävla mycket pengar .. -.-
Men väldigt snälla .. fast det kommer typ , en 16åring, en 14åring, två 13åringar, massa småbarn.
Jag kommer typ döö.. usch. Jag hatar "barn" :)
- mahahah, men vad gör man inte när man är totalt uttråkad? :)
you know what? I can see you.
Jag gissar på att det blir ett inlägg snart igen.. .
xoxo gossipgirl. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0