Självfötroende (?)

Jag har världens sämsta självförtroende, jag är helt enkelt ful, jag hatar min kropp, och så fort någon ens nämner något med vikt eller utseende, ideal, vad killar gillar m.m blir jag osäker, så jäkla osäker i mig själv, min egen kropp liksom, jag fastnar vid småsaker och kan inte släppa dom, tycker att jag är fulast i världen, ingen kille kommer någonsin att gilla mig, jag är blyg och tyst osv när jag känner mig osäker, jag vet att man inte ska jämföra sig med andra, men ofta man inte gör det ? Alla är så jävla snygga så kommer jag där, känner mig osäker ful m.m, och det sorgliga är att det jag känner är SANT! Om jag någonsin skulle kunna bli smal, skulle jag nog vara nöjd, och jag vet hur jag ser ut ! Men jag vill egentligen inte erkänna det för mig själv, men nu ska jag ta tag i det, jobba upp självförtroendet och allt ! Och vi säger att jag gillar en kille, så känner jag att jag inte alls är värd den där killen, att jag är alldeles för ful , och det stämmer väl ,


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Du är fin som du är! :P <333

2009-08-27 @ 19:30:25
Postat av: Sanna

Fine matilda, du får tycka hur du vill men som anna sa, du är jätte fin som du e, alla är vi olika, och alla har något, någon annan inte gillar, jag gillar inte mina ben tex, och älskar kanske mina ögon TEX!!! Och jag har oxå dåligt själv förtroende men du ska veta dt matilda, dt är faktiskt inte utseendet som alltid gäller utan dt är insidan oxå, du är perfekt som den du är, du är den finaste matilda jag känner, och du är underbar, vill bara inte att du ska hålla på att tänka på vikt och allt nu, du är för ung gumman, du växer snart du blir du smalare!! DU ÄR JÄTTE FIN SOM DU ÄR OCH JAG ÄLSKAR DIG!!! <333 // DIN SANNA

2009-08-28 @ 18:50:31
URL: http://levmesanna.blogg.se/
Postat av: schmulpaj

Asså fyfan Matilda! Säg inte att du är ful och att du inte är fin, för du är helt jävla perfekt som du är! Du har en personlighet som inte alls många har och du är så jävla underbar! Du är sjukt fin, söt och vacker på både insidan och utsidan! Du är bara bäst. Din personlighet är guldvärd älskling, den är så fin! Du är så sjukt omtänksam och snäll och verkliegn bäst =D Det finns ingen som är perfekt, men du är faktiskt riktigt jävla nära bebis :D hihii jag älskar dig som du är och du får verkligen aldrig ändra på din personlighet eller utseénde om du inte själv vill det, för du är så fin! // DIN BÄSTAVÄÄÄN JULIA <33333

2009-09-01 @ 19:32:32
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 22:54:03
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0