förlåt

idag har jag varit med Jennifer, vi åkte till henne gick ut med Tyra och Elsa, spelade Master Mind, gick till Ica ringen och köpte äcklig räksoppa (varma koppen) gosade lite med grisen Sally haha ;) Klockan fyra dök mamma upp, vi åkte hem åt och nu sitter jag här, hihi.



"- Jag älskar min bästavän, hon ställer upp för mig, jag ställer upp för henne, ungefär så funkar det.
Hon är ärligt talat min ängel, jag har så länge jag kan minnas känt henne, vilket säger en hel del, vi vet allt om varandra, vi är så lika men ändå olika, det är väl därför vi passar så bra ihop, vi är båda helt galna .. oftast, iallafall jämt när det bara är vi två, vi har underbara och helt sjuka minnen. Utan henne hade jag säkert gått kvar i en jäkla bajsskola, hon gjorde mitt liv helt igen, jag skulle inte klara mig utan henne, det har jag redan bevisat, jag är inte hel utan dig !"


Julia Fahlander goes "PeaceMate" (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0