Trött på det..

Jag är trött på att börja tjafsa om små saker, ett litet skämt blir till ett helt kaos, jag är trött på att behöva vakta mina ord bara för att, jag är helt enkelt trött, trött på det, och jag tänker inte fortsätta, så antingen ändrar du på dig, "Or this is a Good Bye".

Jag vet att vi kommer att gå i samma klass, tills vi kanske skils åt i gymnasiet, "SO WHAT?!"

  För jag är så jäkla trött på att allt blir så himla komplicerat hela tiden, jag menar du måste ju kunna klara av vad du själv säger till andra, mot dig själv? JAG klarar av det, det gör jag, men jag är inte säker på om du gör det,  antingen så läser du min blogg och förstår, och gör ett val, ändrar på dig, eller så säger vi hejdå, vilket redan har hänt med andra, inga namn. Eller så ser du itne det här och du tror att allt är som vanligt, men det är det inte, jag hoppas bara att du känner vad som är rätt, och snälla lilla du, det du gjorde, vad tänker du med?!, det var inget jättefarligt, nej nej, och det var inte till någon jättefarlig, men om du gjort det till vem vi trodde, då hade det varit betydligt värre.

Och din attityd, den börjar jag tröttna på, rejält. Jag hade en skitattityd, för ett tag sen, men gjorde ett val, och ändrade mig, jag vet att jag inte är en levande ängel själv, men jag orkar inte mer,  så låt mig gå vidare!




Jag är otroligt less på det..

Kommentarer
Postat av: anonym

Asså det där låter exakt som sanna inte som dej bara så att du vet!

2009-04-23 @ 18:35:02
Postat av: Matilda

Men dt var ju jag som skrev? :S och vem e du?

2009-04-23 @ 18:39:55
URL: http://baratildu.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det amanda ni/du bråka med :/ <3?

2009-04-23 @ 18:54:41
Postat av: Misstolkad@ <3

eeh va?? :S handlar det om mej?!

Jag är efter bliven vet , men gör den dt!? :O <3 //amanda

2009-04-24 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

nä men asså jag hade bara hört att ni bråkat så jag antog att det handlade om amanda, men asså det var ju därför jag fråga

2009-04-24 @ 20:09:22
Postat av: Cissi

Ja Amanda det är om dig, att du inte har insett det förrens nu..

2009-04-25 @ 09:01:51
URL: http://baratildu.blogg.se/
Postat av: amanda

eeh, jaa för att jag inte tittat på din blogg förens nu, men ett skämt!? jag sa att det inte var kul och ni fortsatte och kommenterade hur jag såg ut, tack?! vilket roligt skämt...

2009-04-25 @ 15:46:48
URL: http://baramisstolkad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0