Söndag 19/4

Duschen skriker efter mig just nu, ska snaaart hoppa in, tänkte passa på att blogga innan, skulle vart med Amanda men så skulle jag duscha o då hade vi inte hunnit, men sen så sket jag i duschen o satte mig framför datan, klockan gick och NU ska jag duscha, skolan imorgon.. igen, och veckan kommer att bli ganska stressig, måndag ska diagnosen (matte, bråk) vara klar, som tur är jag redan klar, + att vi ska vara på IP på morgonen. Tisdag svenskan klar (någon stavnigsgrejj)
Onsdag IP.. igen, engelska glosor om typ Australien (?), kommer inte ihåg, torsdag ½ hemstudiedag, fredag (?)
Så alltså

Måndag: mattediagnosen klaar + IP direkt på morgonen, hem och plugga efter skolan (?)

Tisdag: svenskan klar (stavning (?) ) Eva efter skolan, gymnastik (?)

Onsdag: Engelska glosor (om Australien (?) ) IP.. igen! Efter skolan (?)

Torsdag: ½ hemstudiedag :-) Efter skolan (?)

Fredag: (?) Efter skolan (?)

NU MÅÅÅÅSTE JAG DUSCHA HASTA LUEGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0