SANNA ! :)

Hejhej bloggen, idaag var jag med Sanna, vi hade kuul, som vanligt, hoppade studsmatta bilder kommer (tror jag)
Men nu är hon på dans, :( Kul för henne, men inte för mig. HEH ;)

Jag och Amanda J ska baka till imorgon, hon ska baka nån konstig sak som hon o Mella kommit på (???)
Och jag ska baka (HEMLIGT) haha folk som går i klassen läser ju bloggen (tror jag) och jag vill itne avslöja, så ni får veta imorgon, ska snart dra o handla ingredienser,
 
Amanda blev typ sur på mig och Sanna, hon skulle vara med Sanna, sen så blir hon sur och säger; men då kan du vara med Jennifer?!, men Jennifer kan inte, så vi bestämmer. Amanda frågar sedan mig om vi kan göra nått, mitt svar; nej jag kan inte. Då frågar hon vrf, jag säger att jag ska hem, såsom jag o Sanna bestämde, typ att hon skulle ringa mig sen. SÅ BLIR HON SUR NÄR HON FÅR REDA PÅ DET?!  Men men.. -.-, måste allt vara så komplicerat med dig jämt?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0