Saknar..

.. alla våra sjuka minnen Evsan! <3
Sitter här i sängen, Amanda ligger bredvid och läse "Berts dassbok" (?) HAHA !

 När hon kom till mig gick vi ner till vattnet, men vi tröttnade ganska snabbt, ett tag senare var det mat; GRILLAT! *mums* efter maten gick vi ut igen, var lite roligare då, haha, men vi vart omringade, HAHA !

Sen gick vi in och satte på "The break-up" fast vi tröttnade när det var 20 minuter kvar, så vi satte på Simpsons, höll på att dö av trötthet och jag höll på att somna vid 21, men jag höll ut och jag tror inte vi somnade förrens strax före tolv.

Idag vill jag hitta på nått med nån, Amanda ska hem om 2.40 tim. HAHA ! :(
Förlåt att det inte blir så mycket bilder, men min sladd till mobilen är hos pappa och då lovar jag att det blir fler bilder! :)

Ska nog kanske sätta på ett avsnitt Simpsons o sen upp eller något, vi får sen, pusspuss

Julia och jag i Ons.

Kommentarer
Postat av: Anonym

matildsan <3

2009-04-11 @ 14:18:38
Postat av: Anonym

matildsan <3 :)

2009-04-11 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0