Omöjligt med ny telefooon .. "/

Sitter här och letar mobil på internet, omööjligt, behöver verkligen en ny, men vi har inte råd, jag har typ 300 kr, mamma kan typ inte ens betala 500, och jag vet inte med pappa, och den billigaste W595 kostar typ 2349:- lr ngt :/
ÅÅH DÅ MÅSTE JAG VÄNTA ÄNDA TILL JUL, DET GÅR ITNE :'(, HOPPAS NÅGON FÖRSTÅR !!
*FÖRBANNAD*

Idag i skolan hade vi bara  2 lektioner (förutom idr.) Sv och Engelska, och när vi precis ska börja vid 8.30, kommer en
kvinna/dam till klassrummet, Brittis går ut och pratar med henne, alla typ undra vem det var, en liten stund senare kommer hon in i vårat klassrum och berättar varför hon är här, "- hejhej, jag jobbar med antimobbing och håller på att samla ihop material" "AHA? so..?" tänker många, så fortsätter hon iaf att förklara och så berättar hon att hon ska göra små filmsnuttar, om just mobbing, och hon vill att VI ska vara skådespelarna, Linnéa och jag blir direkt nyfikna, medans Julia fortfaranda ser ganska konfundersam ut, men vi tog iaf en anmälningslapp, nu måste jag bara diskutera med mamma och pappa, och pappa kommer inte att gilla det eftersom det kommer att visas i andra skolor och dylikt som inlärningsmaterial, så att man förstår bättre :),

Nu ska jag fortsätta leta puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0