Me find these funny x)

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i smset.
Gör likadant på varje fråga. var ärlig !

1: Vad skulle du säga till din kompis om hennes husdjur precis dött?
: Bra :p <3
2: Vad säger du alltid till din bästa kompis?
: Gonatt :):D:P:*

3: Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

: Min kompis, hon slaggar

4: Vilket sms blev du mest berörd av?

 : Desamma :)
5: Vad är det första du säger på morgonen när du vaknar?
 : Typ nu :d
6: Vad skulle du skrika om du vann trettio miljoner kronor?
: Vi kmr nu vänta 3 min :D

7: Vilka ord skulle du säga till gud (om han fanns)?
: :O <3 aja, jag finns alltid här för dig och stöttar dig <3 ALLTID

8: Vad vill du höra mest av allt?
: Men snälla, var går Simon?

9: Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ja ja

10: Din mest romantiska replik är..?
Klart du gör ngt? <3

11: Vad skulle du säga om du blev bestulen?
: Du måste komma hem snart,

12: Vad skulle du säga om du fick allt du önskade dig i födelsedags present ?
: Lr jag pallar inte vara, måste duscha innan och då hinner jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0