Eva, S.L.U.G.G.A.R :)

Hejhej och förlåt för dålig uppdatering, jag vet att jag inte skrivit så mycket om mina dagar, så det kommer nu.
Igår var det ju helt underbart väder, så jag, Milly, Julia, Linnéa, Sanna och Becca gick ut till ängen.

nju


Becca, Nea, Julia och jag igen :)

våra fina ryggar :)

Vi igen

vi igen

vi igen :)

AJ MIN RYGG! :D



Igår tog jag och Sanna bussen till centrum vi gick runt lite, och helt plötsligt bestämde vi oss för att åka till haninge, först åkte vi hem till hennes mamma, hon skulle bara lämna väskan, hämta pengar och typ byta kläder, så såg hon en "stinkbomb" på skrivbordet, i en förpackning, hon trodde att det var en sån som låter, och när hon klipper så ramlar gröna klumpar ut, och den stinker som FAAAAAAAAAN! (*Ursäkta, kunde inte beskriva det annars*) ruttet ägg i HELA huset, så vi öppnar fönsterna i hennes rum, springer ut, till köket, sen till vardagsrummet öppnar altandörren, springer ut, och hoppar lite studsmatta, sen kanske 5 min senare drar vi, LISSIE HAHAHA!

När vi väl kom till Haninge centrum, gick vi runt vi kunde inte hitta så mycket, vi går in på H&M, och direkt kommer jag på minst 3 saker jag behöver som jag inte orkar köpa idag, sminkborttagning ansikte, sminkborttagning ögon, hudkräm.
Vi går tillbaka lite senare och jag köper faktist allt :)

Bilder kommer, men ikväll sussar Eva, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0