Ett litet test :]

Jag kommer från: Sweden!
Jag heter: Matilda
När fyller du år? 13 april
Vilken tid gick du upp idag? typ 08.07
Har du sovit i din egna säng inatt? Aaa
Har du sovit ensam inatt? najj med Eva den snarkande grisen ( itne jag alls *oskyldig*)
Hur svarar du i telefon? 'hallå'
Vad ska du göra ikväll? ingen aning ^o)
Vad ska du göra imorgon? Skola -.-
När grät du senast? ojj, kmr inte ihåg -.-
Bär du glasögon eller linser? nej
Har du piercing? öronen bara.
Har du tatuering? nej
Är du bra på att laga mat? JA! Pizza, BanoffePie och Glutenfrikladdkaka :]
Hur vig är du? någolunda , :o måste träna xD
Bor dina föräldrar tillsammans? neppsi pepsi
Vilken ögonfärg har du? BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅA! :]
Vilka hårfärger har du haft? Orange, blont, rött, brunt, svart :] HEHE och jag är 13!
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Kanske för typ 6- 7 år sen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0