Bara för att jag..

.. är hemma nu! Kryssningen var väl kul, var ju bara med mamma o Phil, men det var helt okej iaf, när vi kom dit åt vi typ, jag åt en fiskgryta den var gooood, haha, typ ingen jag känner jag gillar det, mn ändå, det var gott! Sen gick vi till "Whisky baren" gillar det stället! XD, vi gick till Tax Free:n eller vad det nu heter, köpte ändå ingenting, efter dt gick vi tbx te baren, satt där te typ tolv, sen gick vi till hytten och sov -.-, PARTYKVÄLL! Idag gick vi upp åt frukost, int så mycket mer faktist, Amanda är här hon ska sova här, btw läs inte hennes blogg hon har slutat "i smyg" men innan Amanda dödar mig med sitt tjat så måste jag slut blogga, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0